lördag 23 april 2011

Hej alla bloggisar!
Kikar in lite snabbt, är lite småseg efter en härlig cykeltur runt "vår" sjö och slutligen mycket påskmat.


Här har det designat påskägg på morgonen.

 
Favoritpyjamasen kommer från H&M.


Man blir inte för stor för att måla. Här sitter Julia i djup koncentration:)

Många önskade mig lycka till med ridningen och jag måste ju berätta att det gick superbra. Så nu är jag "biten" igen. I morgon är det dags att sätta sig upp igen!
Fast jag undrar var de där musklerna har hållit hus som jag helt plötsligt känner av så himla mycket, aj:)

Ha en fortsatt skön kväll!

6 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad fridfullt det ser ut där hon sitter vid fönstret... Underbar bild! Jag tycker också mycket om att måla påskägg så jag förstår att dina barn fortfarande tycker det är kul! ;0) Nu håller vi tummarna för en lika vacker dag i morgon.

Kraaaam/ Anna

dagdrömmar i vitt sa...

Härligt, då har du snart lite träningsverk:)
Ja inte blir man för gammal för att måla ägg;)
Ha en skön söndag i morgon :)
Kramkram / Nettan

Unknown sa...

How cute! ;)

Ett Vitare Hem sa...

Vilken fint foto på dottern!
Ha en fortsatt härlig påskhelg!
Kram/Lena

fem barns mamma sa...

Härligt med alla uteaktiviteter nu:-)
Ni mötte inte Moa igår, hon cyklade också runt sjön!

Lycka till med ridningen, är det Märta?

Kram Emma

Anonym sa...

Tack för sällskapet runt sjön, en härlig cykeltur även om väglaget var lite som "trail", tack även för all mat, ha det bra i solen idag.

Related Posts with Thumbnails