söndag 22 maj 2011

En liten snabbhälsning så här på lunchen.


 
Har precis fått grillad kyckling och suttit på verandan på min lunch. Sämre ställe kan man luncha på:) Hur som helst är det skönt att komma hem en stund.


Det får bli lite syrenbilder i dag med....


och mina pioner står sig så länge, och de luktar så gott.

Till min stora lycka så såg jag att min gamla pionbuske har fått knoppar! Fast de blommorna får allt sitta kvar.

Nej nu måste jag rusa till jobbet igen.

Tjing!

Ps kul att ni gillade min skylt:) 

14 kommentarer:

Susanne sa...

Vackra bilder....

Fröken Agnes sa...

Hej Anna!

Så fint! Jag visar också lila syrener idag;)) Superfin skylt i förra inlägget också. Hoppas du får en fin dag, trots jobb!

Kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Lunch på verandan var inte dumt mitt i jobbandet, skönt och komma hem en liten stund. Syrener och pioner är så fint, ljuvliga bilder.
Kramar
AnnaMaria

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Härliga bilder :)
Ha en fortsätt bra dag på jobbet!
Hälsa!

Kram Sirpa

rustik charm sa...

Hejsan Anna.
Härliga bilder:)Mysigt med lunch på verandan.
Ha en fin kväll.
Kram Kristina
ps, gillar skylten i förre inlägget:)

Hemmavid sa...

Hejsan!

Lunch utomhus är ju bara fööör härligt!

längtar faktiskt också lite efter syréner, men det dröjer nog en liten vecka eller två innan de blommar för fullt här uppe!

Kramen Jenny

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Hej
Så fine syrener og pæoner - en af mine favoritter ;o)
Herligt at spise lunch ude - her er det torden og regn - så vi holder os indendørs ;o)
Rigtig god søndag videre - klem Tina

mammaxtre sa...

Vad mysigt att kunna gå hem för att äta lunch.

Ha det toppen!

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag såg fina pioner på affären idag men blev för snål. Jag vet ju att jag har några buskar här hemma som snart kommer att blomma, men det är ju som du säger, de vill man ju ska sitta kvar. Hmm, jag kanske får köpa några ändå.

Kram Teres

Soňa sa...

Krásné snímky z kuchyně!
Pivoňky miluji,jsou nádherné...
U nás jsou zatím jen poupátka.
Krásný nedělní večer,Soňa

Livet på landet sa...

Försöker äta utomhus så ofta som möjligt den här årstiden..härligt!
Ljuvliga pioner!
Kram Helena

Vintage House sa...

Hej
Härligt att komma hem och njuta av lunchen..
Härliga bilder
kram
sandra

Änglarnas hus sa...

Så härligt att kunna åka hem på lunchen! :)

Ha en fortsatt mysig söndagskväll!! Kramis Sanne

Marita sa...

Mmmm vilka vackra bilder...underbara blommor!! Tänk vad man kan hinna på en lunchrast!
Din skylt är superläcker! Gillar lådhurtsen den står på också....!!
Får jag locka dig med min utlottning på min blogg?? Titta in om du har tid!
kram, Marita

Related Posts with Thumbnails