onsdag 21 mars 2012

Dottern lånade kameran i kväll och gick ut och tog lite kort. Fint, tänkte jag, då kan jag säkert använda några av de korten och lämna en liten hälsning till er idag med!




    
   

Just nu har jag lite bloggtorka. Vet inte vad jag ska blogga om. Är det någon mer än jag som känner så?

Våra minisyréner har även klarat denna vintern, Jippie!!
Varje vår tror jag att de är döda men så ser man att knopparna blir större och större! 

Nu ska jag krypa ner i soffan med dotterns One Pice (de är faktiskt sköna:))


Ha det gott!

7 kommentarer:

Sanna sa...

Tycker att det inte behövs något särskilt att blogga om. Fantastiskt fina bilder som dina räcker gott! :) Men förstår vad du menar..
Minisyrener.. är det den i zinkkrukan? Blir något till trädgårdslandet i vår.
Ha det fint!

Hulda sa...

Så flink datteren din er til å ta bilder. Flott stemning hun formidler her. Vår!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ser alltid så fina ut dina bilder,men förstår hur du känner
Kan också känna så ibland!
Ta hand om dig kramis

Enelid vitt och lantligt! sa...

Jag håller med bloggtorka och vårtrötthet så blir det mindre bloggande!
Kram Carita

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Vilka fina bilder... ;)
Det var väl bra att hon lånade kameran så det blev ett inlägg.
Jätte härliga ! Hälsa det! :)

Visst känner man igen det där.
Jag tar dagen som den kommer och om det blir nått så blir det.

Jag är fotvarande halv kraslig. Dagarna går bra men på kvällarna fryser jag
och få lite feber...

Ha en fin fortsättning på veckan. Snart helg igen.
Har ni gjort beslut ? :)
Hälsa alla ! Kram.kram

Unknown sa...

Vackra och rofyllda bilder!

LissasVita sa...

Ja ibland får det väl stå lite stilla...man behöver ju det med!Jag har haft fullt upp hela mars med att dela med mig av min pilgrtimsvandring och det känns trevligt med all respons! Kramen Lisbeth

Related Posts with Thumbnails