söndag 24 mars 2013

 
 
 
Tack för era snälla kommentarer till mig.
 Blir så glad och ni är så snälla. Har faktiskt aldrig fått någon elak kommentar någon gång! Jag hoppas jag slipper få det också! Det finns de bloggare som måste godkänna kommentarerna först innan de publiceras och det förstår jag att man vill om man får elaka ord skrivna till sig. Usch och fy, bort med dem i bloggvärlden och i övriga världen också för den delen!!
 
Bilden är på ett av mina sparsmakade påskpynt. Mina gamla ägg får hänga med i år också.
 
 
Ha en fin kväll, själv ska jag och resten av familjen bänka oss framför "ponnyakuten" Kul program för oss "ponnymorsor och ponnyfarsor"
 
 

9 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Fina ägg i den fina gamla trälådan
Ha en skön kväll

fem barns mamma sa...

Vill oxå pynta lite, har inte ens fått fatt på lite ris! Tvättar och torkar spy istället, A började inatt och nu är det mannen och H tur!!! Fy f*n för magsjuka!!!
Härligt att ni har det gott, kram Emma!

Lallbacken sa...

Hej Anna. Tänk om jag också kunde få till sådan fina ägg. Har du målat dom eller...? Ditt matrum -så himla fint och harmoniskt. Golvet ger ju så mycket feeling. Tänk, jag har ibland velat prova rida. Men jag har alltid varit lite rädd för dom :( Ha nu en bra vecka som kommer
7mia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna !
.Vilka Ljuvliga påsk ägg. Gillar dina sparmakade ägg och påskpynt.
Jag är lite så också.
Hoppas att ni har det gott !
Vore mysigt att ses här framöver :)

Hälsa så gott och ha en skön kväll framför Tv.n.
Så kul att ha dig tillbaks Anna !

Ha det gott ! Kram på dig

Fru Sederblad sa...

Fina ägg. Det ser så vackert och naturligt ut.

Och visst finns det, tyvärr, elaka och avundsjuka människor. Både i bloggvärlden och den "riktiga" världen. Själv är jag lyckligtvis också förskonad från de där elakingarna.

Blonder og perler sa...

Jeg synes påskepynten din er kjempefin. Rent og enkelt.
Jeg har heldigvis ikke opplevd stygge kommentarer fra misunnelige mennesker på bloggen min.Kjedelig at noen gidder å skrive slike ting.
Jeg ønsker deg en superfin dag.
Klem.

Tess på Tilda och Mamma sa...

Här blir det lite pyntning i dag både av stora och små.
Kram Theres

Anonym sa...

I every time spent my half an hour to read this web
site's content all the time along with a mug of coffee.

Here is my page ... c-tease.6te.net

Hanna sa...

Ville bara titta in och önska en Glad Påsk.
Kram
Hanna

Related Posts with Thumbnails