lördag 26 mars 2016

Bloggens framtid

Rosanna e Sandakan, Sandro hit

Mitt hästintresse har tagit plats i mitt liv efter ett längre uppehåll. När jag startade bloggen så hade jag ingen häst. Nu har jag nybyggt stall och tre fina hästar. En anledning till att tiden för bloggandet inte funnits som ni förstår. Jag har funderat länge på att försöka blanda inlägg från min hästvardag till att visa lite inspiration från hemmet (det lilla jag hinner med). Förstår dock att ni som bara vill se fina inspirationsbilder inte kommer att följa mig men hur som helst då får det bli så. 

Är dock ganska säker på att det finns ni som delar mina två intressen i livet. Tror ni inte..? 
Ni får gärna tipsa dem som ni kan tänkas gilla denna kombination och ni andra får såklart fortsätta att följa och besöka mig!

Så får det nog bli, min vardag består ju inte längre bara av krukor, loppisfynd, Greengatemuggar och ett välstädat hem utan har fått en rikare och underbarare innehåll! 

Lite funderingar. 

❤️


6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter hur sunt som helst!! Det är din blogg o tror att det du brinner för måste finnas där.. Blir säkert lysande! Ha en mysig kväll! Kraaaam Marie ��

Christina Mari sa...

Jeg tror det er viktig å dele det som betyr noe & det som gjør deg glad . Gir deg livsglede. Jeg tror det er bra med en god blanding fra livet,det viser mer det virkelig liv .
Nyt kvelden!
Kjempe fin hest .
Klem Christina

vita verandan sa...

Tack Marie och Christina!

Anonym sa...

Jag följer dig gärna även fortsättningsvis. Delar både ditt intresse för hästarna och för inredning. Har själv en häst som är jämngammal med er fina Asta.

Thyde Living sa...

Wauw en lækker hest ...

Anonymous sa...

Hej, här är en person jag vet att du faktiskt kan ha en privat session och få din civilstånd löst inom ett ögonblick, den personen är den ständigt medkännande doktorn Egwali, en trollformell som har använt sin magiska trollformel för att hjälpa till att förändra livet för så många jag känner idag. Du bara heter det, är det en kärleksformulering, yrkesverksamhet, sjukdomar av olika slag, vad som än är fallet, han har rätt i tid för att ta hand om dig och ge dig sinnesro precis som han gjorde för mitt. Du kan kontakta honom via WhatsApp / Viber + 2348122948392
Mail: dregwalispellbinder@gmail.com Ha en privat session med honom och var glad. Lycka till!!

Related Posts with Thumbnails